Dtektor pulsu k tlakomeru, teplomer

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pondělí Listopad 9 08:58:07 CET 2009

Spravne poznamky ...;-)))

Nie som nijak vyrazne zapleteny do vyroby/distribucie teplomerov.
Manzelka robi v lekarni, tak som testoval nejake teplomery
zo sortimentu typov a vyrobcov, ktore predavaju. Vysledky su teda
"empiricky" zistene z pokusnicenia s asi 13  teplomermi roznych typov od
viacerych vyrobcov.

Ad1. Asi otazka na vyrobcu... Moja odhadnuta odpoved; Lebo sa
konstrukter tak rozhodol, ze to bude stacit.
Ad3: Merat sa da aj oralne - pod jazykom, ale tiez to nie je nijak
prijemne. ( hlavne pri predstave, ze nedavno bolo meranie u deti
rektalne... ;-)))  )

Dodo