invalidni stani

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Neděle Listopad 8 23:42:13 CET 2009

Oboje, i kdyz ten ridicak tusim po novelizaci uz nesbiraji.

Kdyz se ciste teoreticky rozhodnu vsechna parkovaci mista uzavrit (ano, v
_tomto konkretnim priklade_ to zcela jiste neni mozne kvuli podminkam mesta)
a povolit stani jen me flotile, je to v poradku? Ocekaval bych, ze ano.

OK, ale ja budu lidumil, takze to parkoviste udelam verejne, takze kdyz tam
neparkuju, muze tam byt i nekdo jiny. Jedno z tech _mych_ mist vyhradim pro
invalidy, aby tam mohli zaparkovat. Ovsem porad je to me parkoviste (a zakon
v tomto pripade tusim nerozlisuje, jestli jsem jeho najemcem nebo
majitelem), takze kdyz me to dozere, to invalidni stani a pripadne celou
moznost verejneho parkovani zase muzu zrusit.

Priblbly zakon mne postihuje za lidumilnost (k oznaceni parkoviste pro
invalidy neexistuje dodatkova tabulka ve smyslu "ostatni vozidla pouze s
povolenim provozovatele"), takze priste uz tu chybu neudelam a vyhradim
mista vyhradne pro sve potreby - a maj po ptakach vsichni.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 08, 2009 11:26 PM
Subject: Re: invalidni stani

Puvodni zprava ze dne 8.11.2009 od Pavel Kutina:

> Ale ja netvrdim, ze neporusil zakon, ja jen tvrdim, ze je ten zakon
> debilni.

Proc je debilni? Ze kdyz zridis parkovaci misto pro invalidy, nemuzes
si na nem sam parkovat? Nebo proto, ze kdyz parkujes na mistech
urcenych pro invalidy, ti chteji sebrat ridicak?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz