OT: invalidni stani

Raven raven@wo.cz
Neděle Listopad 8 19:26:44 CET 2009

Dobry vecer, vikend uz sice konci, ale jeste bych si dovolil dotaz
trochu mimo.
Panelakove sidliste, parkoviste mezi panelaky, nic neobvykleho. Mezi
panelaky je jedno z mist vetsi a oznaceno vodorovne vozejkem. Stejne tak
bylo oznaceno prislusnou dopravni svislou znackou pro telesne postizene
s tabulkou s SPZ. Tito lide se odstehovali a svisle dopravni znaceni
bylo odstraneno. Je nyni mozne zde parkovat i jinym "normalnim"
spoluobcanum?? Selskej rozum me rika, ze ano (pod snehem vodorovne
znaceni zmizi), ale...
Snazil jsem se nejak zorientovat na webu, ale jazyk zakona je pro me
cizi stejne tak jako matercina manzelkam medialne znameho Cejena
Tanciciho Oblaka :-)

S pozdravem Raven