Dtektor pulsu k tlakomeru, teplomer

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Neděle Listopad 8 17:28:03 CET 2009

S kazdym meracim pristrojom treba "vediet merat" ;-)))

Teplomery zapiskaju na znak ukoncenia merania, ked sa 5-7 merani po sebe
nezmeni teplota.
-nastavene podla vyrobcu a typu teplomera. Meria sa v cca 0.5-1.5 sec
intervaloch podla vvyrobcu a typu.
Odporucam:
1. nechat teplomer este chvilu na mieste, kde sa meria.
2. kupit si teplomer, ktory ma 2 desatinne miesta. ( nie ze by meral
presnejsie, ale kontroluje, ci sa zmeni teplota 5 merani po sebe aj na 2
desatinoom mieste,
takze obycajne meria o nieco dlhsie a teda ustalenejsi stav a tym je
merani presnejsie. Druhe desatinne miesto pri merani ignorujem ;-))) )
3. merat na mieste, kde styk teplomera s telom je lepsi a urobit
korekciu (odpocitanie prislusnej teploty pri merani na inom mieste, ako
pod pazuchou)

Dodo