Kde sehnat MA 3005

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Listopad 8 11:53:32 CET 2009

www.elektronika.cz/4163

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Ondrej
Odesláno: 8. listopadu 2009 11:32
Komu: HW-news
Předmět: Kde sehnat MA 3005

Mám tu na opravu starý osciloskop Tesla BM550, ve kterém odešel obvod MA
3005 (diferenční zesilovač v takovém kulatém kovovém pouzdru s deseti
vývody). Problém je v tom, že doma ho nemám a  v běžných obchodech ho
neseženu. Tak jsem se chtěl zeptat, jestli někdo neví o nějakém bazaru
(nejlépe v Praze), kde by ho mohli mít nebo třeba o nějaké náhradě.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466