Zadání: Bistabilní obvod s relé a posuvný registr...

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Sobota Listopad 7 21:59:32 CET 2009

Hezky vecer,

    Snad chapu obvod dobre.

0. v zakladnim stavu jsou rele odpadla.
1. stisknu tlacitko
2. pritahuje rele B, prelozi svoje doteky a zaroven pritahuje rele A
3. po pusteni tlacitka jsou obe rele pritazene, rele A ma take prelozene
doteky
4. po druhem stisknut tlacitka dojde k odpadu rele B, tim, ze tlacitko
zkratuje jeho civku pres doteky rele A. Rele A stale drzi.
5. kdyz pustim tlacitko, odpadne i rele A, prerusi se jeho pridrzny
obvod, a obvod je ve vychozim stavu.

    Problem nastane v okamziku, pokud zustane tlacitko stale stisknute,
pak se rele B rozkmita.

					Saša K. Svobodová