Zadání: Bistabilní obvod s relé a posuvný registr...

Adam Heinrich konference@adamh.cz
Sobota Listopad 7 21:07:47 CET 2009

Mě se na logické obvody osvědčil simulátor Atanua (článek na
http://pandatron.cz/?831&simulator_logickych_obvodu) - sice to nemá
tolik funkcí než Multisim, ale hezky se s ním pracuje a vypadá moc pěkně :-)

Adam Heinrich
www.adamh.cz