Zadání: Bistabilní obvod s relé a posuvný registr...

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Listopad 7 21:03:35 CET 2009

uz ked mam tie papiere po ruke :-)
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/releovy_citac.pdf
Pre jednu nemenovanu aplikaciu som postavil releovy citac aj s dekodermi
podla dokumentacie. Zaklad je bistabilny obvod, resp. 1-bitovy citac.
Pouzivam 4-kontaktove relatka od p. Galuszku. "Posuvny register" sa mi
bohuzial nepodarilo vymyslet ani najst.
Pre vasu aplikaciu ale staci zobrat 2 bitovy citac a dekoder 1 zo 4,
takze sa mozete inspirovat mojim nacrtom.
Podla deliacich pomerov je jasne o aku aplikaciu ide, ale zatial mam
zadratovane len 3 dekady co robi nejakych 70 relatok. Potom som nejak
prestal mat cas, ale uz sa neviem dockat kedy cely projekt dokoncim :-P
b.