Zadání: Bistabilní obvod s relé a posuvný registr...

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Listopad 7 20:05:28 CET 2009

Obdoba ovbodu 4017 - s tim , ze je treba pouze 4x výstup.
Stiskem tlacitka odpadne vzdy predchozi rele a pritahne nasledujici. V
zadani ja presne napsano nahrada 4-krokoveho rele ....

Ja uz jsem neco namaloval, ale nejsem si jist,ze je to OK. Asi sednu a
vydratuju to na stole....:-(