Nabijecka AA/AAA

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Listopad 7 19:55:09 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 7.11.2009 od Jaroslav Kotlaba:

> Nebyl by tu nekdo schopny a ochotny udelat nabijecku a tester stavu
> baterek co by se pripojil k pocitaci, nechal bezet pres noc, rano
> byla baterka nabita a v pocitaci graf v jakem je stavu? Pokud by to
> vyslo jako navod v amaru se zaverem "a kdo to chce ubastlit, at si
> ode mne koupi sadu soucastek a obsluzny program", mozna bych se
> prastil pres kapsu a dal mu vydelat.

To uz jsem si tuhle udelal, verze 1. Ale jeste to planuji zdokonalit,
protoze mam par vylepsujicich napadu.

Nicmene to ani nemusis delat. Kdyz si koupis spravnou nabijecku, tak
mas informace a pripadne i grafy k dispozici take. Ja takovou
nabijecku mam:

http://tinyurl.com/ylhh4tr

A potrebujes tento software, pokud chces grafy:

http://tinyurl.com/yldaz7e

Nabijecku mam, software ne. Jinak ta nabijecka sama o sobe je velmi
dobra, dokaze nabijet, vybijet, vybit a nabit, udelat nekolik cyklu,
obnovovat. A ukazuje data. Takze do ni soupnes akumulatory, zvolis
treba vybit+nabit a kdyz je to hotove, kouknes se, kolik mAh z nich ta
nabijecka vycucla a kolik do nich nacpala. Prubezne to take ukazuje
vcetne aktualniho napeti a proudu (vybijeciho i nabijeciho). Takze i
bez toho software pak vidis, ze ten akumulator uz stoji za prd, kdyz z
nej moc nedostanes pri vybijeni. Ma osm pozic pro AAA/AA/C/D clanky a
dve pozice pro 9V bloky. Vse umi najednou.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz