SW pro návrh DPS

petop petop@stonline.sk
Sobota Listopad 7 09:50:13 CET 2009

Zdravím.
Mne sa celkom pozdával tento systém, chvíľu som v nom pracoval, až škola
zobrala Eagle...
http://www.labcenter.co.uk/index.cfm
Pekný a relatívne lacný je aj systém :
http://www.visionics.a.se/

K autorouteru....existuje možnosť exportu a importu do systému  Electra....
No a od toho (ak ste šikovný) je krôčik k práce so Specctrou...
V prípade záujmu, súkromne...
Petop