Ako odizolovat kablik

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pátek Listopad 6 23:03:23 CET 2009

A co takhle pouzivat veci ke svemu ucelu? Ja acylpyrin radeji polykam
pri nachlazeni a na pajeni lakovanych vodicu mam pajeci kapalinu "na VF
lanka" z Elchemco. Vetsinou ta izolace sleze az napodruhy (poprvy se jen
tak nalepta), ale porad lepsi a rychlejsi nez to matlat v novoduru nebo
nejaky tabletce. Subjektivne mi to smrdi mnohem mene nez spaleny
acylpyrin nebo novodur, ale taky zadne aroma, alespon pro mne jako
astmatika.

Ales Chlubny