Re: OT Technicka podpora a krystalova gula, Was: SW pro návrh DPS

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Listopad 6 21:23:14 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 6.11.2009 od Jan Waclawek:

> Ale ked je uz ten piatok... Je tu v konfere pomerne dost ludi ktori
> robia zakaznicku/technicku podporu pre svoje vyrobky ci software, a
> mnohi z nich mi daju za pravdu, ze krystalova gula by sa veru
> velakrat hodila.

Ja vzdycky zakaznikum rikam, ze bohuzel nemam kristalove koule :-)

Mne se stava kazdou chvili, ze mi zavola zakaznik a rekne, ze mu
program ukazuje nejake cervene chybove hlaseni a co jako s tim ma
delat. Kdyz se zeptam, co je v tom chybovem hlaseni napsano, tak mi
rekne: "Nevim, ja to nectu, ja to odklepavam."

Jinak k tomu cteni - tuhle mi treba volala zakaznice a ptala se, co ma
delat v mzdovem programu, kdyz ma zamestnance, ktery ma mzdu nizsi nez
nejakou minimalni a musi se u nej odvest pojisteni z toho minima. Ze
ji to hlasi varovani, ale nevi, co ma delat. Tak se ji ptam: "A cetla
jste to hlaseni s varovanim?" a ona ze jo. Tak rikam: "Dobre, muzete
spustit ten vypocet a precist mi to varovani do telefonu?" (ja
samozrejme vim, co to pise)... a tak cetla: "Mzda poklesla pod ...bla
bla... Pouzijte mzdovou polozku ...bla bla..." - tak mi to precetla a
rika: "Aha, tak uz vim, ja to prehledla." :-) Mnohdy staci si se
zakaznikem precist par hlaseni pekne jako ve skole a je to hned
vyreseno :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem