Divny pad dvou NB

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Listopad 6 16:34:54 CET 2009

Jenže doteď nevíme, jestli se opravdu jednalo o chybu OS (zmíněné KB) nebo
vir nebo zásah uživatele nebo zásah třetí aplikace.
Kdyby se jednalo opravdu o tak vadné KB, Microsoft by ho z update stáhl a
samozřejmě by se to projevilo na spoustě PC, já osobně nevím o žádným.

PS: Web Aceru je dost hroznej třeba ve srovnání s HP, ale ani to není žádná
výhra.