OT: http://www.novinky.cz/veda-skoly/183634-obri-urychlovac-museli-vypnout-kvuli-ulomku-bagety.html

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Listopad 6 14:45:36 CET 2009

dnes mi kamarat akurat posielal link an clanok s touto tematikou. Bolo
to tak zkomolene ze to muselo ist asi cez 12 ludi a 7 jazykov kym sa to
dalo takto zkurvit :-) Pozeral som sa do log booku ci tam bude nieco
podobne bombasticke... bol nejaky problem vo vonkajsej otvorenej
vysokonapatovej rozvodni takze nic specialne. Je to vsetko riadne
oplotene ale nie hermeticky uzavrete a obcas tam prelezie nejake zviera.
Pamatam si ked bola Bratislava niekolko hodin bez elektriky lebo im
preskocila macka v biskupiciach cez transformator.
Pacia sa mi tie silne reci, ze museli odstavit, museli vypnut, vrana
ohrozila, poslali ju z buducnosti a tak :-)
tu je ten clanok z times
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/science/physics/article6905250.ece
mimochodom pisu tam ze hovorkyna ale oficialne mame hovorcu, by ma
zaujimalo odkial ju zobrali. To tiez svedci o kredibilite toho clanku.
b.