OT jazykove okienko, bolo Re:_pliaga_=28bolo_Re:_Je_monitor_na_vyhozen=ED=3F=29?=

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Listopad 6 13:08:28 CET 2009

2009/11/6 Jan Waclawek <konfera@efton.sk>:
> Ono ked si to clovek vezme do detailov, tak drviva vacsina rozpravok nie je politicky korektna.
> A tie co su, su vacsinou hrozne blbosti ktore je lepsie detom neukazovat.
>
> Ked uz je ten piatok...

Teď jsem viděl knížku - Červenou karkulku, pro nejmenší děti, málo
textu, velký písmo, velký obrázky a zajímavý bylo, že vlk tam nikoho
nežral, babička i Karkulka se před ním jen schovaly do skříně.
Myslivec tak nemusel párat nikomu břicho a zašívat balvany, jen vlkovi
vpálil broky do kožichu a ten utek. Celkově je to mnohem logičtější
verze, než ta, kdy babička s Karkulkou pro rozpárání břicha vyskočej
živé a zdravé, trávícím procesem nedotčené a vlk se neprobudí ani když
ho zašívaj ;-)

P.K.