Divny pad dvou NB

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Listopad 6 10:01:26 CET 2009

Jojo ja to rikal pred pul rokem take, ze to neni problem. Az mi z niceho
nic se prestalo PC uspavat - spis se teda neumelo probouzet. Proste
jeden den ano a druhy uz to zmrzlo.
Jinak vsechno fungovalo OK - zajimave je ze to podobne blblo x dalsim
lidem vcetne kolegu z prace.

Jinak ja jsem W7 zase pokorne zformatoval a vratil si na PC stary disk s
XP. 64b verze s nutnosti podepsanych ovladacu je masakr a 32b verze mi
proti XP nic extra neprinese, co by me nutilo zaplatit cca 6000Kc.

--
S pozdravem
Radek Vicek