Re: Strašice po x-té...

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Listopad 6 09:58:44 CET 2009

| Od: "Galloth" <lordgalloth@gmail.com>
|
| Ja myslim, ze odpoved na tu otazku je stejna, jako proc si dotycny
| vyzkumnik nesmel promluvit s tim klukem.

Ano, to je mozne. A taky je mozne, ze uz ho tam nechteli pustit, protoze
je to 3654. vedec ci "vedec", ktery to tam prijel zkoumat a otravovat.

Uvedeny clanek "... muze byt zpusobeno ..." je jen cista spekulace.
Myslim, ze by to chtelo spis neco z tohoto:
- priznani rodiny (nebo nekoho jineho), ze to delali
- jednoznacny dukaz pritomnosti zapalne latky, a to nejmene na dvou
  ruznych materialech (napr. plast zasuvky a kapesnik), aby se vyloucilo,
  ze zrovna v tehle serii zasuvek se treba stopove mnozstvi neceho
  primichalo ve vyrobe
- pristizeni in-flagranti

Jinak je treba vyseknout hlubokou poklonu tomu, kdo (nebo co ;-) to
zpusobuje. Kdyz takhle taha za nohu uz docela dlouho TV Nova
(a ti musi byt zvykli, ze si lidi vymysleji ledasjake ptakoviny a tak
by meli mit odhad), lidi z CEZu (opet profesionalni skeptici, zvykli jednat
s podvodniky), policii (kdo jiny by mel byt podezrivavejsi nez oni), ruzne
vedce i "vedce" atd. Navic je v tom pravdepodobne zapleteny i ten kluk,
coz je o to obdivuhodnejsi, protoze deti byvaji snadnou koristi pri vysetrovani.

Pokud bych si mohl prat, jak by to melo skoncit, tak by to melo zaniknout
najednou. Pak by to bylo krasne tema zahadologu na mnoho dalsich
let (armada se bala, ze se to provali a tak testy vypnuli, mimozemstane
odleteli, atd.).

rollfree