Re: SW pro návrh DPS

Jan Hovorka OK1CJH@seznam.cz
Pátek Listopad 6 09:13:48 CET 2009

Dobrý den,

mě Eagle po stránce ovládání vyhovuje asi tak nejvíc, s čím se zatím setkal (Eagle, orCad, LSD2000, PADS (hodně dávno na SŠ)).

V Eaglu, ale všechno musím ručně nakreslit. s Autorouterem se mě moc nepovedlo naučit.
Líbí se mi např funkce PADSu, kdy odstupují okolní cesty.
Animace na:
http://www.cadware.cz/index.php?page=13&lang=cz

Tak mě tak spíš zajímalo, zda není něco do max ceny Eaglu, co by mě vyhovovalo ještě víc.

Honza, OK1CJH