Ako odizolovat kablik

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pátek Listopad 6 08:36:24 CET 2009

Bez ironie. Napisane bolo ako tavidlo.
Teda: polozit drotiky na tabletku acylpirinu a prehriat pajkovackou,
podobne ako sa to robi s kolofoniou.

Spravna je aj dalsia poznamka - Nevdychovat!!!
Vyvija sa biely, velmi drazdivy dym. Pri cuchnuti pochopite.

Popraci s acylpirinom odporucam poriadne poumyvat spoj, lebo bude
vyrasne oxidovat.

Dodo