OT: Divny pad dvou NB

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Listopad 5 21:31:52 CET 2009

Zdravim,

ted mi volali vydeseni znami (manzele kazdy svou zivnost), ze jim behem
dvou dnu odesli dva ruzne NB - ruzne stare i ruzny OS.

Oba odesly tim stylem, ze se na nich pracovalo - pak byly chvili bez
dozoru - a po prichodu zamrznuto. Po vypnuti uz ani jeden nenajede a
nejde najet ani do nouzoveho rezimu.

Jeden byl asi 5 let stary Acer s Win XP a druhy neco rok stareho s Vistama.
Davali to do souvislosti s nove namontovanou ADSLkou, ale to jsem jim
vyvratil - oba jedou pres WIFI takze neco po kabelu po LAN prijit nemohlo.
Takze tipuji bud virus, protoze do te doby se nepripojovali na jednu sit
- jeden NB jel pres mobil) a tak je realne ze to chytili navzajem, nebo
nejake prepeti na 230V. Na to ze na obou odesel HD bych myslel az jako
posledni vec.

Zatim to tipuju na ten virus a tak se chci zeptat zda nemate nekdo
nejake poznatky ze by neco podobneho posledni dobou radilo.
Zitra mi ten Acer privezou tak at vim co mam cekat. Ten druhy NB je uz v
servisu na zaruku.
Zatim mam v planu nabootovat nejake live linux a kouknout se zda tam
neco vubec zustalo, zkopirovat a vytahat jen podstatne veci.

Dik za pripadnou pomoc/napad/info.

--
S pozdravem