Kondiky do menice

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Listopad 5 18:07:54 CET 2009

Ahoj,

myslim si, ze ten sw to pocital tak, Ip-p= (Sqrt(2)* 1A) * 2, mas aj opacnu
polvlnu. Ale aj tak to su len skoro 3A, teda 2,8A. Do toho pridu rozne
tolerancie kapacity a hlavne mierne poddimenzovanie.

Navyse si uz presne nepamatam vztahy medzi jednotlivymi hodnotami. Odkedy
som stravil 3 dni meraniami s DMM a nakoniec aj tak skoncil s osciloskom,
som ich vsetky vyhodil z hlavy a meriam len maximalne a p-p hodnoty.

A.

----- Original Message -----
From: "Michal HW" <michalgregor@centrum.cz>
To: "HW-News" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 05, 2009 3:03 PM
Subject: Kondiky do menice

Zdravim,
pokousim se vybrat kondiky do menice.  Pouzivam na to program od
National,Webench. Mam vystupni proud 3A, ale program mi vybral na vystup
kondik s Irms 1A. Neni to trosku malo?
V dpfku se doporucuje kombinace maly keramicky kondik low ESR a obycejny
kondik o vetsi kapacite. Jaky proud snesou bezne keramicke SMD kondenzatory?

Jedna se o menic s LM22673.

Michal Gregor