17" LCD zhasinani podsviceni

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 5 14:34:57 CET 2009

2009/11/5 Snehulak <snehulak@gmail.com>:
> Dobry den,
>
> trosku navazu na tema ze vcerejska o vadnem LCD .Mam tu 17" LCD
> Yusmart 178gp-x . Problem je , ze monitor se zapne normalne zobrazi a
> po cca 1-2 sekunde se to podsviceni vypne. Kdyz monitor sikovne
> natocim vidim obrysy oken atd takze to vypada na zavadu podsviceni.
> Tyka se to jak DVI vstupu tak klasickeho.
>
> Napada nekoho co s tim ?
>
> Zatim jsem ho rozdelal vyfoukal zkontroloval pohledem, ale zadne
> nafoukle kondiky nevidim.

No asi měnič pro podsvícení vyhodnotí, že je přetíženej a tak se
vypne, ale kde je závada, to je otázka - může to bejt prakticky
kdekoliv.

Nejjednodušší: sehnat monitor s prokopnutým displejem a použít z něj
celou nějakou desku, klika je když je deska pro podsvícení zvlášť.
Případně se nechá sehnat i nějakej ten invertor, na vstupu je 12V-20V
a na výstupu vysoký napětí pro ty trubice.

P.K.