Dtektor pulsu k tlakomeru

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Čtvrtek Listopad 5 14:16:16 CET 2009

Odpovím si sám.
Oscilometrické měření detekuje systolický a diastolický tlak podle
vysoké AC složky která začne lézt z elektronického tlakového čidla. Do
dnes jsem netušil že se takhle dá měřit.
Tedy hračky z Lídlu a spol jsou všechny oscilometrické, ale exaktně bych
to poznal až po odtržení manžety od budíku, že z ní nevede nic jiného
než jedna hadička, žádný mikrofon.
Lubor