Re: bezletova pasma pro letecke modely

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 5 11:13:31 CET 2009

Bych prisahal, ze jsem to do prispevku psal, ze jde o navrh s planovanym prijetim  2010, ale asi jsem psal nekam mimo okno, protoze to v mailu nevidim.
Jinak souhlas je to hruza a neskutecna inherence statni moci do toho co  clovek muze, kdyz jsem to poprve cetl tak jsem si vzpomel na kamarada, ktery bydli uvnitr LKP Most a tak dvakrat rocne se, po mejdanu, zriti ze sve terasy. Po dobu padu se  bezesporu stava nezpilotni nerizeny prostredek do hmotnosoti 150kg uvnitr bezletove zony, cimz hrube porusuje predpisy, coz je pro nej jako pro drzitele licence obchodniho pilota docela problem :-)

Pokud jde o LPK mam v knize poznamku,podle AIP plati zakazane bezletove zony pro vsechny letajici prostredky !!!.
V praxy to bude stejne jako s identifikacni zonou vzdusne obrany. Jak to tak byva kde neni zalobce nnei soudce, cili, kdyz vytahnete model a budete krouzit nad oplocenou casti letiste Ruzine ci proste nekde kde je vizualni kontoakt s vezi mate problem a ostraha vas brzi dozene,  i ja pripoustim, ze jde o potencialne o nebezpecke jednani. Kdyz budete letat nad LPK Most ci Dukovany je docela nepravdepodobne, ze by z toho mohl byt problem a nebezpecnost jednani je 0,0 nic.

Jirka

>Doplnek X jeste neni schvaleny, ne?
Model letadla tak jak je soucasne definovan je do 20kg bez vahovych
kategorii a podle soucasne legislativy se pro nej nevztahuji pravidla pro
letadla. I kdyz ruku do ohne za to taky nedam.
Kolem doplnku X je ted hodne humbuku. Kdo chce, muze si pocist treba i zde
http://www.mojehobby.cz/diskuze/strom1.php?idforum=37 - je v tom ale i dost
balastu...

PK