bezletova pasma pro letecke modely

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Čtvrtek Listopad 5 10:13:31 CET 2009

Doplnek X jeste neni schvaleny, ne?
Model letadla tak jak je soucasne definovan je do 20kg bez vahovych
kategorii a podle soucasne legislativy se pro nej nevztahuji pravidla pro
letadla. I kdyz ruku do ohne za to taky nedam.
Kolem doplnku X je ted hodne humbuku. Kdo chce, muze si pocist treba i zde
http://www.mojehobby.cz/diskuze/strom1.php?idforum=37 - je v tom ale i dost
balastu...

PK