RE: Re: Je monitor na vyhození?

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Listopad 5 09:29:04 CET 2009

Možná blbý dotaz, ale nezměnil jste v biosu nastavení obrazovky při bootu ? V mnoha biosech lze přepnout mezi nějakou grafickou obrázkovou úvodní obrazovkou a těmi textovými informacemi o kterých tu píšete. Pak by stačilo aby ta grafická úvodní obrazovka běžela v nějakém rozlišení/kmitočtu, terý ten LCD nepodporuje a Váš problém je na světě. Jakýkoliv CRT monitor to zobrazí ale LCD to může dělat problémy. Já bych si zkusil někde vypůjčit nějaký "normální" CRT monitor a zobrazit informaci o rozlišení/kmitočtu jak Vám tu někdo radil. Tipuji, že pak možná budete chytřejší :-).
Případně jsem viděl (pravda už dlouho ne) i biosy, kde šlo nastavit parametry (frekvence) integrované grafické karty. To by případně mohlo způsobit stejné problémy.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of d.petr
Sent: Thursday, November 05, 2009 8:41 AM
To: HW-news
Subject: Re: Re: Je monitor na vyhození?

> ...a ozaj, v ciste textovych rezimoch PO boote ide?
>
> wek

Nejde. Dosud hned po zapnuti naskocil a vypisoval hlasky biosu, prubeh bootovani atd, ted jen "Input Not Supported". A mezitim vzdy na chvilku zhasi, jak karta asi prepina rezimy (to delal i driv, ze behem vypisu pri zmenach rezimu na momentek "vypnul" a hned se zas rozsvitil; treba pri nahrani fontu k tomu "prepnuti" doslo).