Chyba v programatore ELNEC T51prog

Jan Puobis jpuobis@elnec.sk
Středa Listopad 4 16:08:14 CET 2009

Dobry den,

> Este jedna technicka otazka: da sa zistit, ktore piny su posklodene? Na
> naprogramovanie DIP8 oder DIP20 by to mozno mohlo stacit.

Toto uz by sme nemali riesit cez konferenciu ... aj ked uzivatelov Elnec programatorov by
to moho zaujimat:

Pod riadkom:
je este par dalsich - tam je blizsia identifikacia chyby. Poslite mi ten riadok, dam Vam
vediet co s tym. Ale to uz radsej nie cez konferenciu ale techsupport Elnec:
tech@elnec.com. Priamo na mna: jpuobis@elnec.com.

Mimochodom, ked som spominal tie chybajuce informacie v problem report formulare, toto je
podobny pripad ... ;-).

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com