Chyba v programatore ELNEC T51prog

Jan Puobis jpuobis@elnec.sk
Středa Listopad 4 12:18:36 CET 2009

Dobry den,

> Ja se nedivim, ze se radeji zeptal tady:
> 1) Vyplnit ten zakaznicky dotaznik Elnecu neni zrovna nejrychlejsi. :-(

SlavoT uz odpovedal na tuto poznamku uplne perfektne (Slavo, dik), ja len doplnim dve
veci:
- par krat som si nase formulare otestoval, vyplnenie Problem reportu je cca 4 minuty.
- asi mesiac som vyhodnocoval komunikaciu so zakaznikmi s cielom zistit casovu narocnost
komunikacie pri rieseni problemu oznameneho e-mailom alebo cez Problem report formular.
Vysledok - v priemere treba dalsi jeden alebo dva doplnujuce e-maily, kde si od zakaznika
zistujem doplnujuce informacie. Celkovy cas je dvoj- a viacnasobny.

> 2) Pan Pobis zde reaguje konstruktivneji nez jejich tech. podpora. :-(

Jan Puobis v konferencii a technicka podpora Elnec (Jan Puobis) je jeden a ten isty clovek
;-). Snazim sa reagovat na tu istu otazku vsade rovnako. Techsupport Elnec reaguje
najneskor do 24 hodin, obycajne ale obratom. Konferenciu sledujem ale nie trvalo ako
e-maily techsupport Elnec.

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com