Re: Chyba v programatore ELNEC T51prog

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Úterý Listopad 3 23:15:31 CET 2009

Zajimave poctenicko, jsem sam kdo se domniva, ze chyba je spise na stane vyrobce, ktery v zajmu usetreni par transilu vyvedl na povrch pristroje primo vyvody FPGA?

V neposledni rade Elnec chybu sam priznava , cituji
"BeeProg (rovnako ako ďalšie programátory vyššej cenovej kategórie, teda LabProg+, JetProg a BeeProg+) má na všetkých pinoch ZIF pätice a všetkých pinoch LPT portu ESD ochranu"
 z cehoz vypliva, ze dany programator ji nema a zvysena poruchovost jde navrub chyby navrhu tudiz jde o reklamovatelnou vadu.
Docela by me zajimalo jak by v CR dopadl pripadny soudni spor.

S prihlednuitm k dalsi vete tohoto webu "Chôdzou po koberci v zimných mesiacoch sa telo može nabiť aj na viac ako 30kV. " by myslim mel uzivatel uspet.

Jirka