hlinikove profily v EU alebo CR

oklovap oklovap@gmail.com
Úterý Listopad 3 21:42:09 CET 2009

... a tie drazky maju byt pozdlzne, alebo priecne? potrebujete jeden 2,5
metrovy kus, alebo 300kg?
V prvom pripade to bude musiet asi nejaky vyrobca vyrobit ako zakaznicky
profil extrudovanim (300 - 500kg),
v druhom pripade si ten profil nechate upravit a kupite standardne U-cko
v kazdej drogerii.

mp