Chyba v programatore ELNEC T51prog

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Úterý Listopad 3 21:20:06 CET 2009

Zdravim,

> Ja se nedivim, ze se radeji zeptal tady:
> 1) Vyplnit ten zakaznicky dotaznik Elnecu neni zrovna nejrychlejsi. :-(
V kazdom druhu dotazniku vyzadujeme iba udaje, o ktorych vieme,
ze usetria cas pri komunikacii, a ktore by sme sa aj tak
pravdepodobne vyzadovali, co predlzuje cas spracovania ziadosti.
Pre tento pripad staci vypisat tech support dotaznik, a tam je
skutocne minimum
http://www.elnec.sk/support/technical-support/

> 2) Pan Pobis zde reaguje konstruktivneji nez jejich tech. podpora. :-(
Myslim, ze pan Puobis Vam odpovie rovnako cez konferenciu ako
cez podporu ;-)

S pozdravom,
Slavomir Tomascik
ELNEC s.r.o.