ADMIN Re: [OT] Datove schranky

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Listopad 3 19:16:10 CET 2009

Domluvme se, ze vlakno skonci o pulnoci. Nevim jak budu schopen zitra
kdy adminovani. :-(

Myslenka je to sice hezka, ale u nas je naprosto zbytecne neco resit.
Treba takove zmanipulovane konkurzy - kde mate nejake pravo? Bez ohledu
na zda DS byly nebo ne.

Maximalne to nejaky vrchni statni zalobce soupne nejakemu spratelenmu
zastupitelstvi a je to vyresene.

--
S pozdravem
ADMIN