[OT] Datove schranky

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Listopad 3 19:11:05 CET 2009

No nevim zda bojovna nalada znamena nabeh na zapal plic, ATB a to ze se
clovek boji nadechnout... :-(

To co zde padlo za cely den za snusky polopravd a dezinformaci, ktere
neustale nekdo papouskuje si ty m.i. naprosto zasluhuje.

Nemam sice nic s DS spolecneho - pres nas se jen tisknou ty zminena
oznameni - a nebudu se radeji vyjadrovat ke kvalite dat, ktera k nam z
MV chodi.

Zadani z MV na DS bylo naprosto zoufale a amaterske (nektere veci jsem
osobne byl vysvetlovat na MV a bylo mi receno, ze se to vyresi za
pochodu - treba takovy detail jako mnozina znaku pouzitych v heslech -
koukali na me jako z jara proc je obtezuji takovou trivialnosti - coz se
ukazalo hned v prvni vlne - bohuzel jsme to odsrali my jako ten kdo to
tisknul a tedy CP kam lidi volali). Takze nadavat muzete, ale z hovna
bic se uplest neda - naroubovalo se to proste tak aby to co nejmin
bolelo - ministerstvo samozrejme.

To, ze stat bude stale vice veci hnat pres CP je v celku jasne a nezmeni
se to - nikoho jineho totiz nema, kdo by byl schopen garantovat v tomto
mistnim bordelu vykon statni moci. Ona o tom svedci i nedavno zastavena
privatizace.

--
S pozdravem
Radek Vicek