Re: [OT] Dalnice (bylo Datove schranky)

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Listopad 3 18:47:06 CET 2009

Ano plati se dan z silnicniho vozidla, ale u nas pokud si chcete naklady na jizdy davat do nakladu platite silnicni dan take, tedy ja platim silnicni dan, jeste dalnicni znamku a kdyz jedu do UL tak si uzivam skvely pocit jizdy po dalnici v 3m sirokem jizdnim pruhu, z obou stran oblozenem prenosnym dopravnim znacenim , bez moznsti predjizdeni a rychlosti celych 80km/hod, kdyz mam stesti a nechytnu kamion, abych si to jeste vice uzil tak podlednich nekolik km me oblazi neskutecny smrad z lihovaru fakt super.

Pokud se chcete podivat jak se nemecka dan pocita tak treba zde.  Kupodivu v SRN maji neco proti dieslovym autum a pro diesly je dan docela vysoka. Na me auto mi to vychazi 391E (3l nafta 173g/km) coz je kupodivu +- to same co zaplatim v CR na silnicni dani + dalnicni znamce, ale jak rikam v SRN jsou kapku jine prijmy a kapku jine dalnice, jak co do rozsahu tak co do kvality.

http://www.pkw-steuer.de/kfz-steuerrechner.html

Tom