[OT] Dalnice (bylo Datove schranky)

zu1234 zu1234@seznam.cz
Úterý Listopad 3 15:48:57 CET 2009

Nic si z toho nedělejte: Do Polska již vtrhli číňani a nízkou cenou
válcují místní mafiózní stavitele dálnic. U nás podle mne narazí na
nějakou rychle vytvořenou legislativní překážku.

Když u nás vybetonovávali jedno původně hezké Valašské údolí
museli místní šoféři platit mistrovi ze stavby deset tisíc denně. Jinak
pro ně 'nezbyla práce' na této bohulibé zakázce, která konečně přivedla
civilizaci do našich luhů (které tím pádem byly v háji).

V jenom úseku je vedle sebe OSM jízdních pruhů. Škoda že mapy.cz mají
ještě staré fotky.

Co na tom, že zbývajících 80% této cesty do vedlejšího města je silnice
tak úzká, že každou chvíli sklouzne nějaký náklaďák do příkopu.

Například v pátek byl provoz úplně zastaven celé odpoledne!!
Prdel je, když auto nespadne do škarpy, ale na souběžnou trať - pak
nejede ani vlak.

Ale 'objem prostředků byl proinvestován', tak vo co de.

Omlouvám se, brzdím, končím
ZU