Re: [OT] Datove schranky

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Úterý Listopad 3 14:18:39 CET 2009

Protoze  to ten nekdo narizuje zakonem.
V CR je registrovanych 2.6M firem 1% z toho je 2600 firem, kterym stat naridil pouzivat neco k cemu jim naridil takove podminky, ktere jim pouzivani znemoznuje.
Osobne mam naprikald velkou averzi k cemukoliv od sw 602, nacokoli v jsem od teto firmy narazil byl velky problem a ejhle hosi pouceni akci INDOS zatopi nekomu ve statni sprave a mame tu zakon ktery mi jejich produkt naridi.

Reknu to asi takto kamarad nakupoval odpustkovy zakon pro odmazavani bodu pro ridice tak vim jak to funguje a jiz zcela chapu proc datove schranky stoji stamiliony.

> proc by se mel nekdo delat s necim co pouziva jednotky procent lidi
? Ostatne na linuxu to snad aj funguje.

snehulak