[OT] Dalnice (bylo Datove schranky)

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Listopad 3 13:24:11 CET 2009

A to uz preco ??
Ked sa niekde potrebujem dostat, tak ma zaujíma kolko ma to bude stat. Ci tu
sumu zaplatim kupenim znamky (vacsinou kartou) alebo (tak isto kartou)
zaplatim na mytnici je mi srdecne jedno. Akurat na tej mytnici platim stale.
Napriklad pri ceste Slovenska do Milana a spat zaplatim za ROCNU znamku v
Rakusku podobnu sumu ako v Taliansku tu jedinu cestu.
V Cechach uz mate myto pre nakladne auta, u nas bude od noveho roku. Az sa
to rozsiri aj na osobne, bolo by to v principe (teoreticky) spravodlive. Ale
ak sa poplatky "upravia" podla zahranicnych vzorov, mame sa na co "tesit".
To budeme smutne spominat na "stare zlate poplatky".

                                                Milan  Mlynarčík