[OT] Datove schranky

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Listopad 3 12:33:28 CET 2009

Bohuzel mam tu povinost DS pouzivat a jsem z toho velmi nestasten:

1. Financni urady pozaduji vedeni ucetnictvi v papirove forme
2. Neni mozne ziskat korenovy certifikat PostSignum bezpecnou formou (jsou
zname utoky s podvrzenym certifikatem na DS)
  (zkousel jsem zatim jen nasi postu, do mesta se chystam pristi tyden).
3. Od statu mi chodi cca 1 dopis rocne a kvuli tomu musim provozovat
  dalsi korespondecni system (instalace, aktualizace, sledovani zmen).
4. Fikce doruceni mi nevadi, postu prebiram, vadi mi, ze se data smazou za
90 dni (tj. nez vubec
  danou zalezitost vyridite). Ceny datovych trezoru jsou zcela mimo misu
(stavebni rizeni
  je nekolik desitek az stovek zprav po dobu nekolika let, nastesti stavim
soukrome).
5. Platnost elektronickeho podpisu (dokument, pokud si jej nenechate
zkonvertovat NEMUZETE
  pouzit po vyprseni platnosti podpisu, urady a soudy Vam jej neuznaji i
kdyz je sami vystavily).

Velmi vystizny clanek je zde:
http://www.lupa.cz/clanky/sedm-hrichu-datovych-schranek/

nebo zde: