[OT] Datove schranky

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Listopad 3 12:04:39 CET 2009

>Toto taky samozrejme neni cela pravda, ale hodi se vam to do kramu.
>Napiste to cele.

Uprimne receno to jsem tu tuhle pronesl i ja a byl jsem pekne zpranyrovan,
ze to tak neni.
Ale ja jsem nasel jen obdobdou informaci tak, jak to tedy je, protoze sice
jsem
dostal vynadano, ale nikdo mi to s tou cenou co plati stat neobjasnil.......
Me to proste prislo stejne jako za papirovou postu. Jasne usetri na obalce,
a papiru, ale to mi prijde dost malo....

Zdenek Aster

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4568 (20091103) __________

http://www.eset.cz