RE: Neviditelný plot

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Listopad 3 07:19:04 CET 2009

Predpokladam, ze jde o ohrazeni jeho domaciho pozemku - a pes neni blby. Na
naseho staci treba zahrozit prstem, kdyz pri vjizdeni vybehne z brany a hned
vi, kde je doma ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of PP pavel
Sent: Tuesday, November 03, 2009 6:27 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Neviditelný plot

Jenže je potřeba psa to naučit a to teda nevím, jinak propadne panice a neví
kam běžet, hlavně když nevidí pánička, mám el. obojek , kterým zapískám a
když neposlechne dostane výchovnou, síla je regulovatelná tím dálkáčem, ale
vždy musí být pes v kontaktu, jinak běží až do ztracena, neví kde vás
hledat, pokud jsme pro něj v neznámem postředí.

vývoj software   http://visualprog.cz