OT: Linux a 2 monitoey

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek@gmail.com
Pondělí Listopad 2 23:07:37 CET 2009

Dobrý den,

už dva roky tuto feature používám naprosto bez problémů - notebook +
externi displej pres Dsub.

Používám distro ubuntu a v něm stačí jít do menu "systém" -> "volby"
-> "Displej" a v dialogovém okně vypnu option "zrcadlící se obrazovky"
a je to.. Pak si ještě můžu naštelovat který monitor je kde..

jose