znovu lednice AMICA

evik@vol.cz evik@vol.cz
Pondělí Listopad 2 21:51:50 CET 2009

dobry den,
pred 14 dny jsem psal Amice, ktera se tvarila jako kdyz nema mrazak.
Elektroniku ridi pic 16lf777 bez eeprom. nekdo tady nahodil myslenku,
jestli tam nejsou tep. cidla, kam se neco da zapsat. tak ne. jsou tam
normalni odporovy 10C = 3k. Tak jsem se jal zjistit, kolik chteji za
novou desku. kdyz mi rekli ze neco kolem 3500,-, sel jsem do kolen.
nekde tam ta eeprm prece musi byt. jedine misto, kam jsem nevidel je
plosak pod 7segmentovkama. odpajel jsem 1,2,3, a pod 4 se objevilo smd
pouzdro 5 pin s oznacenim M15E. je to I2C na pic. tak to je ta hledana
EEpeom. jenom tet mam zase problem ze pritel google mi nic o tom nerekne.
u microchipu taky nic. nemate nekdo tuseni co je to zac? Mira