Re: Plexisklo, aneb kterak na plon svcen

aze azehw@volny.cz
Pondl Listopad 2 21:13:33 CET 2009

Naše psí madam má svítící/blikací obojek. Nevím, co v tom je, ale svítí to červeně a docela rovnoměrně, asi 15x230 mm. Táhne to jen placatá 3V baterie, jaké jsou v PC . Nekuchal to někdo?
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Mirek Paták
  To: 'HW-news'
  Sent: Monday, November 02, 2009 6:24 PM
  Subject: RE: Plexisklo, aneb kterak na plošné svícení

  Při nasvícení do hrany funguje plexi jako špatný světlovod – část světla vyzařuje povrchem. Pro zamýšlený účel je to možné použít, ale dobře viditelné to bude v šeru nebo při nasvícení velkým počtem LED. „. .. několika málo SMD LED“  to nebude.

  Nejlépe vyzkoušet – výsledek je nutno vidět.

  Hmota od Elchemka funguje, ale pro jedne kus se podle mne nevyplatí zkoušení.

  Mirek