strasidelny dum ve Strasicich...

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Pondl Listopad 2 18:12:59 CET 2009

Pan Hlavka je opravdu z Plzne nebo blizkeho okloli. Ale snad nebudem verit
na nahody :D

Dne 2.11.2009 18:02 "aze" <azehw@volny.cz> napsal/a:

 Autor reportáže musel studovat v Plzni...
Podle toho, co a jak píše, je žhavým kandidátem do parlamentu.
"Já osobně jsem jel na místo především kvůli podezření na výskyt
mikrovlnného záření a to z nedlekého vojenského újezdu Brdy. Zde měl být
instalován radar USA, který kdyby již byl instalován, by se projevoval
patrně tímto způsobem a předváděl by s největší pravděpodobností přesně tyto
nevysvětlitelné jevy!"
"Tyhle příznaky se naopak mohou projevit po zasažení předmětu mikrovlnnou
soustředěnou energií, kterou vyzařuje třeba radar, nebo nám neznámé nějaké
vojenské zařízení."
"..domek stojí jižně asi 650m od právě, před měsícem instalovaných solárních
panelů, které se otáčejí za sluncem a že v určitém čase může odražený
vysokoenergetický paprsek vycházející z určitého místa na obloze zasáhnou
odrazem právě tento dům"
"V případě řízení modelů je to ale tak, že se přenáší minimální objem dat
velice častokrát opakovaně po sobě a ještě redundantně "

a jiné blbosti, no, a když se do toho rozpíská vysílač vysokým akustickým
tónem, je mi z podobných článků akorát tak opakovaně a redundantně špatně.

AZE

November 02, 2009 12:5...
__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4563 (20091101)

http://www.eset.cz