OT: Linux a 2 monitoey

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Listopad 2 14:29:36 CET 2009

Gnome používá jako WM asi metacity nebo tak nějak. S tím vám bohužel
neporadím.
Používám Fluxbox a fungovalo to i v XFCE, dokud něco nezvoraly a začalo
to fungovat záhadně (možná že to už zase funguje).

Ale tovíte že tam něco je. Ale narážíte tam na problém s výběrem. Jde si
vybrat i něco jiného než jedno správné maléměkké, tak je se pak špatně
vysvětluje jak nastavit to co nevíte co má protějšek, natož když to
neznáte. Jak krásný je jednobarevný svět ...:-[
ced