strasidelny dum ve Strasicich...

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Listopad 2 12:27:42 CET 2009

Citace z puvodniho clanku na ktery byl odkaz na zacatku tohoto vlakna
(http://www.novinky.cz/domaci/182936-zahadny-dum-na-rokycansku-zasuvky-i-zar
ovky-hori-bez-zapojeni-do-elektriny.html):

"Četnost je až 100 případů denně. Situace se zhoršuje. Kromě výbojů dochází
v objektu k destrukci žárovek, drcení skla, tepelným účinkům například na CD
nosiči," uvedl Ceplecha v podnětu ČTÚ.
Potvrdil, že všechny popsané jevy viděli energetici na vlastní oči."

IMHO jestli ma tohle delat jeden ulicnik tak musi byt fakt hodne dobrej...

Dusan Dolezal