strasidelny dum ve Strasicich...

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Listopad 1 17:46:11 CET 2009

> Ehm. To že neznáme racionální vysvětlení ještě neznamená, že neexistuje :-). Tady bych byl opatrný, viz historie.
> ced

Zdravím,
  je o tom teď nový článek na novinkách. Zajímavá je fotografie ohořelých
zásuvek, dobře si ji prohlédněte. Všimněte si, že ve statisticky významné
většině případů je očouzená PRAVÁ dírka, tj. nulák, ev. je shořelá pravá
část krytu zásuvky. Není to zvláštní ? Pokud by si hrál kluk se sirkami,
proč by měl právě tuto preferenci ? Že by věděl, že do levé dírky se nemá
nic strkat, protože to "kope" ? Nu, nevím, samozřejmě to je možné. Ale
stejně se podívejte, jak jsou očazené přímo ty otvory, to skutečně jako
by z té zásuvky šlehal plamen (což bylo psáno v jedné reportáži, že "ze
zásuvky šlehá modravý plamínek)... Nu, já se zatím rozhodně neklaním
k názoru, že to dělá ten chlapec, minimálně ne standardním způsobem (tj.
sirkami či zapalovačem).
  Zdraví Pavel