Problem s diskem Toshiba

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Květen 31 15:27:34 CEST 2009

Hezke odpoledne,

    toto mne take napadlo, ale delaji to tri ruzne pocitace a v tom
jednom jsou dva radice USB (jeden na desce USB1 a jeden USB2 na karte).
Jinak v navodu je o tom zminka, ze spotreba proudu je tak mala, ze toto
reseni neni nutne. A navic to ten disk zacal delat az tedka, pred tim
nikdy problem nebyl .

    Dekuji za namety, zkusim nekde splasit ten kablik a vyzkousim to.

					Saša K. Svobodová