Problem s diskem Toshiba

Raven raven@wo.cz
Neděle Květen 31 15:00:05 CEST 2009

Ahoj, k podobnym ext. diskum se dodava USB kablik, ktery ma na strane PC
konektory dva. Ten druhy jen posiluje napajeni. Zalezi tedy jen jaky
proud je schopen USB na danem PC dodat... Mam tu zkusenost, ze je to
velmi ruzne. Mam prazdny ramecek s multimed. prehravanimm a na nekterych
to proste v rezimu ext. disk pouze s jednim konektorem nejede.

S pozdravem Raven